Abonnementet

Hei. Vi skal flytte, og jeg lurer på om jeg er nødt til å avslutte abonnementet, eller om det kan føres direkte over på ny leietaker?
Hvordan gjøres dette?

Mvh. Helene S Tangen
Helene Skare Tangen Anmeld upassende innhold

Kommentarer

  • Hei Helene,

    Du må da si opp ditt abonnement på adressen og ny eier må bestille i sitt navn. Dersom ny leietaker tar kontakt og ønsker abonnement med oppstart før oppsigelsestiden din har gått ut, vil vi kunne korte ned oppsigelsestiden din tilsvarende (gi gjerne beskjed hvis dette er ønskelig når du tar kontakt). Ta gjerne kontakt med oss pr telefon 612 00 612 eller pr innlogget chat, så kan vi hjelpe deg å registrere oppsigelsen og eventuelt sjekke hva vi kan levere på din nye adresse.

    Ønsker deg en flott fredag!
    Karoline
  • Hei.
    jeg har en altibox dekoder typen Q22. Nå på fredag sluttet den plutselig å virke og siden har den vært død. Jeg har tatt ut strømtilførselen, skiftet batteri på fjernkontrollen mm. Men ingenting har hjulpet. Boken er like død.
    På kunde siden ser jeg at det ikke er vedlikeholds aktiviteter i området, så det kan heller vær årsaken. Hva har skjedd?

    Hilsen Gijs Scholten
    Furavegen 18C. 2340 Løten.
    Gijsbert Jan Scholten
  • Hei Gijsbert

    Det er litt vanskelig å si akkurat hva som har skjedd. Vi kan feilsøke dette med deg og eventuelt sende deg nytt utstyr.

    Her vil jeg anbefale at du tar kontakt med kundesenteret vårt for å gjennomføre feilsøkingen. Du kan nå oss på chat-løsningen vår eller ringe oss på 612 00 612 for raskest mulig hjelp.

    Ønsker deg en fin dag videre 😀
    Jørgen Kundebehandler

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.