Bortfall av TV2

Hei, det vises til meldt bortfall av TV2 for Altibox kunder. Detter er meldt i avisartikler, og ikke fra dere som leverandør. Hva vil dette medføre for oss som kunder? Jeg vil påpeke at kostnaden ved abonnementet hos dere er kraftig øket siste år, mens tilbudet nå blir redusert. I tillegg til øket abonnementspris vil vi nå også miste et viktig produkt. Hva vil dette medføre? Vil det bli gitt kompensasjon for bortfallet av TV2?
Børge HATLEBREKKE Anmeld upassende innhold

Kommentarer

  • Hei Børge!

    Det vil komme en e-post til deg om dette i løpet av dagen i dag, men jeg kan informere deg litt om hva som står på Altibox.no for øyeblikket:

    Forstår godt at du opplever dette som kjedelig. Vi håper at vi får på plass en avtale så fort som mulig. I mellomtiden har vi lagt til rette for en kompensasjonsordning, hvor du automatisk får 50 ekstra poeng og bruke på valgfrie kanaler/apper. For eksempel HBO Max, Viasat og andre pakker.

    Hvis det er slik at du ikke ønsker å benytte deg av ekstrapoeng, er det også mulighet for å logge deg inn på Mine Sider fra 01.04 og velge inn en rabatt på kr 100,- i avslag på ditt abonnement som et annet alternativ til kompensasjon, dersom det ikke kommer på plass en avtale, og at dette fører til at kanalene går i svart.

    Vi er svært lei oss for denne situasjonen, og jobber hardt for at TV2 snart vil gjenoppta forhandlingene med oss slik at vi kan få på plass en ny avtale.

    Du finner mer info om situasjonen på Altibox sine hjemmesider. Legger ved en link til denne, da den vil oppdateres løpende: https://www.altibox.no/info/

    Hilsen


    Hans-Petter
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.