Velkommen til Eidsiva Bredbånds kundeservice og supportforum! Her vil du finne svar på det du lurer på. Dersom du ikke finner det du leter etter, er vi her for å hjelpe deg!
Vi er tilgjengelig for å svare på dine henvendelser i forumet alle hverdager mellom kl. 08.00 og 16.00.
Kundeservice kan du kontakte når som helst på telefon 612 00 612.
Eidsiva Bredbånd
Vårt mål er at alle, uansett hvor du bor, skal ha tilgang til fibernett med de beste bredbåndstjenestene. For å få dette til samarbeider vi med energiselskaper, lokale dugnadslag, kommuner og fylkeskommuner. Dette er samfunnsoppdraget vårt, og vi er stolte av å gjøre denne jobben!
Du kan få snakke direkte med en kundebehandler ved å ringe til 612 00 612.
Ønsker deg en god helg!
Tidligere var fakturaen splittet opp mellom fiber og altibox slik at man lett kunne se bidraget til bredbåndet og TV. Jeg har en 500/500 med altibox.
For å få refundert bredbåndsutgifter av arbeidsgiver er jeg nødt til å ha bedre spesifisering i fakturaen så det klart kommer fram hva som er kost til nett og hva som er bidraget fra TV.
Om du tar kontakt med oss på vår chat tjeneste, på telefon 612 00 612 eller til faktura@eidsiva.net kan vi hjelpe deg med denne henvendelsen. På grunn av strenge lover og regler rundt GDPR og personvern, kan vi dessverre ikke gå inn på detaljer rundt et abonnement her på forumet.
Hilsen
På grunn av strenge lover og regler rundt personvern og GDPR, kan vi dessverre ikke gå inn på detaljer rundt et abonnement her på forumet. Vi hjelper mer enn gjerne med henvendelsen, men dette må gjøres via overnevnte kanaler. Forumet er for generelle tips og råd rundt tekniske spørsmål.
En forum tråd er åpen, så hvem som helst kan delta i tråden. Derfor kan vi kun gå inn på generelle tips og råd her på forumet.
Hilsen