Faktura

Hvordan i all verden er det mulig å få en kundebehandler i tale?
Jørgen Damskau

Kommentarer

  • Hei Jørgen

    Du kan få snakke direkte med en kundebehandler ved å ringe til 612 00 612.

    Ønsker deg en god helg!
    Jørgen Kundebehandler
  • Hei.
    Tidligere var fakturaen splittet opp mellom fiber og altibox slik at man lett kunne se bidraget til bredbåndet og TV. Jeg har en 500/500 med altibox.
    For å få refundert bredbåndsutgifter av arbeidsgiver er jeg nødt til å ha bedre spesifisering i fakturaen så det klart kommer fram hva som er kost til nett og hva som er bidraget fra TV.

    Per J
  • Hei Per!

    Om du tar kontakt med oss på vår chat tjeneste, på telefon 612 00 612 eller til faktura@eidsiva.net kan vi hjelpe deg med denne henvendelsen. På grunn av strenge lover og regler rundt GDPR og personvern, kan vi dessverre ikke gå inn på detaljer rundt et abonnement her på forumet.

    Hilsen
    Hans-Petter
  • Underlig at alle kan ta del i en dialog mellom ulike kunder og Eidsiva. Hva slags praksis er dette? Det fremgår heller ikke særlig tydelig når man henvender seg.
    Jørgen Damskau
  • Hei Jørgen!

    På grunn av strenge lover og regler rundt personvern og GDPR, kan vi dessverre ikke gå inn på detaljer rundt et abonnement her på forumet. Vi hjelper mer enn gjerne med henvendelsen, men dette må gjøres via overnevnte kanaler. Forumet er for generelle tips og råd rundt tekniske spørsmål.

    En forum tråd er åpen, så hvem som helst kan delta i tråden. Derfor kan vi kun gå inn på generelle tips og råd her på forumet.

    Hilsen
    Hans-Petter

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.