Til seneste kommentar

Jeg får ikke logget meg på mitt trådløse nettverk/WiFi.

Kontroller at routeren er påslått og at WiFi-lampen lyser.
Sjekk at WiFi er aktivert på enheten du prøver å koble til nettverket.
Sjekk at du prøver å koble deg på riktig nettverksnavn/SSID og at du evt skiller mellom små og store bokstaver i passordet.
Er du usikker på passordet, finner du dette under/bak på routeren du har fått fra oss, med mindre du har endret dette selv via Min Side.

Fungerer ikke passordet som står på routeren, ta kontakt med vårt kundesenter for hjelp.
Eidsiva Bredbånd Anmeld upassende innhold

Kommentarer

  • Passordet som skal være riktig fungerer ikke, og vi vet ikke passordet til altibox brukeren som boksen er linket opp mot på hytta. Hva gjør vi?
    Mats Sagbakken
  • Hei, Mats!
    Dobbeltsjekk store og små bokstaver.

    Her høres det i utgangspunktet ut som du burde kontakte vår kundeservice på 612 00 612 eller innlogget chat via min side. Så hvis du er sikker på passordet er korrekt, ta kontakt med oss der.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!
    Glenn Richard Kundebehandler
  • Vi og flere naboer har mistet Internett, hvordan får vi kontaktet dere? må vi virkelig vente til klokken 10 i morgen?
    Ingrid Jacobsen
  • Hei, Ingrid!

    Det stemmer. I helgene holder vi åpent fra klokken 10 - 14.
    Du finner vår åpningstider her: https://www.eidsiva.net/kundeservice/aapningstider/

    Dersom du tilhører Hamar, hvor vi tidligere i dag hadde en fellesfeil, så skal alt være i orden igjen nå.

    Om du fortsatt ikke har tilgang til nettet, kontakt vår kundeservice på 612 00 612 eller innlogget chat via min side.
    Glenn Richard Kundebehandler
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.