Nettet varierer mye gjennom dagen.
Det har vært tiltagende de siste dagene og tirsdag og onsdag har vi måttet bruke 4G for å få internett forbindelse. Nå på morgenen er det tilsynelatende bedre.
Følg innlegget
1
følgere
Så leit å høre at du opplever problemer. Det kan være mange forskjellige årsaker til dette, men jeg vil anbefale deg å forsøke en fabrikkreset av routeren for å se om dette løser problemet. Legger ved en guide til hvordan du kan gjøre dette:
På baksiden av den trådløse routeren din er det et hull merket "reset". Finn en spiss gjenstand (f.eks. nål, binders eller kulepenn) og trykk inn knappen i hullet i ca. 10-15 sekunder. Routeren vil da resettes tilbake til fabrikkstandard.
Dersom dette ikke hjelper, kan du kontakte oss på telefon 612 00 612 eller via innlogget chat via Mine Sider, så kan vi bistå med et direkte feilsøk for å avdekke hva som kan være årsaken til problemet, og finne en løsning på dette.
Hilsen