Oppsigelse av eksisterende leverandør ved overgang til oss

Oppsigelse av bredbånd
Har du bredbånd fra en annen leverandør enn Eidsiva bredbånd, må du selv si opp avtalen. Fakturering fra oss starter når fiberbredbåndet er aktivert hjemme hos deg.
NB! For å sikre en sømløs overgang, bør du vente med å si opp din nåværende leverandør til fiber fra oss er aktivert, levert, og du har sjekket at alt fungerer. Ta da kontakt med din nåværende leverandør for å si opp. Meld tilbake til oss hvor lang oppsigelsestid du har, så utsetter vi fakturastart tilsvarende periode. På denne måten er du sikret å ha tjenester hele veien, og at du kun betaler til én leverandør av gangen. 


Oppsigelse av telefoni
Har du bestilt telefoni og ønsker å beholde ditt telefonnummer er det viktig at du ikke sier opp hos din nåværende leverandør. Vi foretar det praktiske rundt overføring av telefonnummeret til oss. Telefoni blir aktivert 3 - 5 dager etter at fiberbredbåndet er aktivert.


Oppsigelse av dagens TV-avtale
Har du bestilt TV fra oss og har en annen TV-leverandør i dag, må du selv sørge for å si opp denne avtalen, også når det gjelder tilleggspakker/kanaler. Fakturering fra oss starter når TV-tjenesten er aktivert.
NB! For å sikre en sømløs overgang, bør du vente med å si opp din nåværende leverandør til fiber fra oss er aktivert, levert, og du har sjekket at alt fungerer. Ta da kontakt med din nåværende leverandør for å si opp. Meld tilbake til oss hvor lang oppsigelsestid du har, så utsetter vi fakturastart tilsvarende periode. På denne måten er du sikret å ha tjenester hele veien, og at du kun betaler til én leverandør av gangen.


Eidsiva Bredbånd Anmeld upassende innhold

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.