Verisure smartsentral uten internetttilgang
Hei,
I går sluttet verisure smartsentral (hub) å virke når den er koblet direkte til eidsiva/altibox sitt nett. Får ikke kontakt med verisure sine systemer.
Når jeg kjører nettlinja via telefonen (ice og telenor), eller skrur på vpn i routeren får huben kontakt med server, men ikke når den er koblet direkte uten vpn.
Jeg har forsøk via 2parts router og direkte i routern jeg har fått av eidsiva. Jeg harda selvfølgelig skudd av bro modus når jeg har koblet meg opp på eidsiva routern.
Har dere lagt inn sperre for veisure i systemene deres? Isåfall må dere få fjernet denne fort som svint.
Konsekvensen av dette ble i dag at kodelåsen hjemme ikke virket (alle kodene var slettet fra systemet) og åtteåringen måtte sitte ute å vente i flere timer før vi kom hjem.
Ringer dere meg på telefonnummeret som er registrert i deres systemer. (ref epostadressa som er oppgitt)?
I går sluttet verisure smartsentral (hub) å virke når den er koblet direkte til eidsiva/altibox sitt nett. Får ikke kontakt med verisure sine systemer.
Når jeg kjører nettlinja via telefonen (ice og telenor), eller skrur på vpn i routeren får huben kontakt med server, men ikke når den er koblet direkte uten vpn.
Jeg har forsøk via 2parts router og direkte i routern jeg har fått av eidsiva. Jeg harda selvfølgelig skudd av bro modus når jeg har koblet meg opp på eidsiva routern.
Har dere lagt inn sperre for veisure i systemene deres? Isåfall må dere få fjernet denne fort som svint.
Konsekvensen av dette ble i dag at kodelåsen hjemme ikke virket (alle kodene var slettet fra systemet) og åtteåringen måtte sitte ute å vente i flere timer før vi kom hjem.
Ringer dere meg på telefonnummeret som er registrert i deres systemer. (ref epostadressa som er oppgitt)?
Følg innlegget
1
følgere
Jeg må bare beklage for konsekvensene dette har medført.
Det er ikke lagt inn noen sperre for verisure i våre systemer.
Her tenker jeg det er lurt at du dobbeltsjekker oppsettet mot verisure utstyret ditt. Hvis alt ser riktig ut og det ikke fungerer, så kan det være lurt å ta en fabrikkinnstilling av ruter fra oss, din egen ruter og koble opp mot verisure utstyret på nytt.
Hvis det ikke blir i orden etter dette, så kan du ta kontakt med oss på innlogget chat på min side eller ringe oss på telefon 612 00 612 sånn at vi kan gjennomføre feilsøk og ha kontakt med deg mens du konfigurerer utstyret på nytt
Ønsker deg en videre fin dag!